Turbūt jau ne kartą ir ne du rašyta, jog bene efektyviausiu sprendimu skatinti planšetinių kompiuterių paklausą yra kainos mažinimas (tai galioja visiems, išskyrus, turbūt, tik „Apple“). Liūdnai pagarsėjęs „HP TouchPad“ pavyzdys savo laiku tai puikiai įrodė – išpardavimų metu vartotojai šį itin atpigusį planšetinį kompiuterį graibstė kaip karštus pyragėlius, ir tik paskui pradėjo galvoti, o kam jis jiems vis dėlto reikalingas, jei operacinė sistema „WebOS“ oficialiai nebepalaikoma, o su naujomis programėlėmis taip pat greičiausiai nenusiseks.
„Amazon“ planšetinis kompiuteris „Kindle Fire“ taip pat neblogai startavo gimtojoje Š. Amerikos rinkoje, o dabar jam konkurenciją sudaro „Google Nexus 7“, kurio tiekimas prasidėjo šią savaitę, o JAV teritorijoje beveik ir baigėsi, kadangi mažmeninės prekybos tinklai išpardavė viską, iki paskutinio vieneto. Akivaizdu, jog kompanija „Samsung“ nenori prarasti pozicijų taip geidžiamoje planšetinių kompiuterių (ypač 7“ ekraną turinčių modelių segmente), todėl ėmė siūlyti atstatytą (refurbished) „Galaxy Tab 2.0“ egzempliorių su 7“ ekranu ir 16 GB duomenų kaupikliu vos už 219 dolerių (~615 Lt).
Jei pastarasis pasiūlymas nekelia pasitikėjimo, amerikiečiai tame pačiame „Walmart“ prekybos tinkle įsigyti naują „Samsung Galaxy Tab 2.0“ su 8 GB duomenų kaupikliu ir „Android 4.0 Ice Cream Sandwich“ už 249 dolerius (~700 Lt). „Samsung“ planšetinių kompiuterių išpardavime dalyvauja ir populiarusis „BestBuy“. Priminsime, jog pradinė panašių „Samsung“ planšetinių kompiuterių kaina savo laiku buvo 399 doleriai, taigi kainos tikrai pradėjo slinkti žemyn. Vartotojus tai gali tik nudžiuginti.