Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“, šaltinio teigimu, greitu metu gali pavirsti į darbo paieškų tarnybą. Tapo žinoma, jog „Facebook“ susitarė bendradarbiauti su įdarbinimo agentūromis „BranchOut“, „Jobvite“ ir „Work4labs“ bei sukurti atitinkamą „online“ tarnybą. Kol kas neaišku, ar apie vakansijas vartotojui sužinos, pamatę įrašus naujienų juostoje, ar kažkokiu kitokiu būdu.
Priminsime, jog 2011 m. spalio mėnesį kompanija „Facebook“ kreipėsi į JAV Darbo ministeriją bei tris įdarbinimo agentūras, norėdama „padėti sumažinti šalyje nedarbo lygį pasinaudodama socialiniu tinklu.“ Tokiu būdu „Facebook“ gali atsirasti specialus puslapis apie laisvas darbo vietas. Kompanijos vadovybės teigimu, pastaroji priemonė padės kovoti su nedarbu dešimtyje nuo to labiausiai kenčiančių valstijų bei Puerto Rike. Ar nauja socialine funkcija galės pasinaudoti kitų šalių vartotojai, kol kas duomenų nėra.
Kurdama naują tarnybą, „Facebook“ tampa tiesioginiu „Monster Worldwide“ ir „LinkedIn“ varžovu. Socialinis tinklas „LinkedIn“ kiek anksčiau jau pasiūlė savo vartotojams socialiai orientuotas funkcijas, kurios turėtų sustiprinti pozicijas darbo paieškos rinkoje (pastaroji vien Jungtinėse Valstijose vertinama maždaug 4,3 mlrd. JAV dolerių).
Nemažai įdarbinimo agentūrų jau dabar labiau linkusios dirbti su „Facebook“, o ne su „LinkedIn“. Tai aiškinama gana paprastu faktu: „Facebook“ turi maždaug 6 kartus daugiau vartotojų, nei „LinkedIn“. Antra vertus, reikia pažymėti, jog daugumai „Facebook“ vartotojų patinka naudotis savo paskyromis išskirtinai nuotraukų talpinimui ir bendravimui su draugais. Dėl šios priežasties „Facebook“ vartotojams turėtų nepatikti, jog kompanijai vis labiau norisi „lįsti“ į jų asmeninį gyvenimą, juo labiau, kai darbų paieškai galima pasinaudoti jau dabar puikiai veikiančiu „LinkedIn“.