Nuo birželio 28 d. bet kurio dydžio įmonės ir organizacijos Lietuvoje galės pradėti naudotis naująja „Microsoft“ debesijos paslauga „Office 365“. Ši paslauga apima būtiniausius dokumentų kūrimo ir valdymo, komunikacijos ir bendradarbiavimo IT sprendimus – biuro programų rinkinį „Office Professional Plus“ ir jo interneto versiją „Office Web Apps“, informacijos bendrinimo ir valdymo sprendimą „SharePoint Online“, el.pašto ir bendradarbiavimo programą „Exchange Online“, taip pat verslo komunikacijos produktą „Lync Online“.
Iki pristatant šią paslaugą pasaulio rinkai, tokiais IT sprendimais praktiškai galėjo naudotis tik didelės organizacijos, turinčios išpuoselėtą ir nemažai investicijų pareikalavusią informacinių technologijų infrastruktūrą. Rinkai pristačius „Office 365”, tokiomis pačiomis galimybėmis be didelių investicijų galės naudotis bet kurio dydžio įmonės. Priklausomai nuo pasirinkto varianto, paslauga “Office 365” kainuos nuo 18 Lt per mėnesį vienam vartotojui. Naudojimasis šiuo debesijos sprendimu patrauklus ir tuo, kad priklausomai nuo verslo poreikių įmonės gali lengvai išplėsti ar susiaurinti užsakymą, atitinkamai mokėdami tik už tas paslaugas, kurias užsisakė. „Tai geriausias sprendimas, kurį rekomenduojame kiekvienai organizacijai, siekiančiai efektyviai valdyti verslo informaciją ir užtikrinti produktyvų bendradarbiavimą“, – sakė Aleksandras Golod, „Microsoft“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Pristatydama naująja paslaugą „Office 365“ Lietuvos rinkai, „Microsoft“ korporacija pranešė išplėtusi šios paslaugos teikimą dar 44 pasaulio šalyse. Šiuo metu šia paslauga galima naudotis 88 šalyse 32 skirtingomis kalbomis, taip pat ir lietuvių. Iš viso paslauga „Office 365“ šiuo metu galėtų naudotis 4 milijardai gyventojų visame pasaulyje.
Sekdami tokių pasaulyje žinomų korporacijų kaip „DuPont“ ar „Starbucks“ pavyzdžiu, naująja paslauga pradeda naudotis vis daugiau įmonių ir viešojo sektoriaus institucijų. Šiuo metu „Office 365“ naudojasi tokios žinomos kompanijos ir organizacijos, kaip JAV Federacinė aviacijos administracija, Niujorko ir Los Andželo miestų savivaldybės, oro linijos „Japan Airlines“, pasaulinė gamintoja „Hallmark“, naftos produktų kompanija „Origin Energy“, ir kt.
Pereidamos prie „Office 365“ dauguma paminėtų verslo kompanijų ir organizacijų išsprendė skirtingose geografinėse vietose dirbančių darbuotojų tarpusavio komunikacijos ir bendradarbiavimo klausimus, užtikrino jų galimybes saugiai pasiekti darbui reikalingą informaciją iš bet kurios vietos bet kuriuo metu.
Naujosios paslaugos „Office 365“ tobulinimui „Microsoft“ skiria didžiulį dėmesį. Per pirmuosius paslaugos teikimo metus „Microsoft“ išleido daugiau nei 50 patobulinimų, skirtų padėti vartotojams dirbti greičiau ir patogiau.
„Office 365“ yra pirmoji „Microsoft“ debesijos paslauga, pradėta teikti verslo įmonėms bei viešojo sektoriaus įstaigoms Lietuvoje. Visos įmonės, ketinančios pasinaudoti naująja paslauga, pirmąjį mėnesį ją testuoti gali nemokamai.