„Microsoft“ dar kartą bandys užkariauti planšetinių kompiuterių rinką. Kompanija pristatė savo planšetinį kompiuterį „Surface“, kuriame įdiegta „Windows 8“ operacinė sistema, ir tikisi atsiriekti nemenką rinkos dalį.
Planšetinio kompiuterio pirkėjai galės rinktis „Intel“ arba „ARM“ procesorių, skelbia BBC.
„Surface“ privalumas prieš „iPad“ – galimybė naudoti ne tik specialias programėles, bet ir įprastas programas, tokias kaip „Office“ biuro programų rinkinys ar „Photoshop“ nuotraukų redaktorius.
Tačiau pristatydama savo gaminį „Microsoft“ konkuruos ne tik su „Apple“, bet ir su kitomis kompanijomis, kurios nekantriai laukė „Windows 8“ išleidimo ir ruošė savo planšetinius kompiuterius.
„Microsoft“ generalinis direktorius Steve‘as Ballmeris sakė norėjęs, kad naujoji programinė įranga turėtų sau pritampančią techninę įrangą.
Įrenginys turi 10,6 colio įstrižainės ekraną, specialų stovą, o jo korpusas yra pagamintas iš magnio lydinio.
„ARM“ procesorių naudojantys planšetiniai kompiuteriai yra 9,3 mm storio – šiek tiek plonesni už „iPad“ – ir naudoja operacinės sistemos „Windows RT“ versiją. Bus galima rinktis 32 gigabaitų (GB) arba 64 GB talpos versijas. Jos kainuos panašiai, kaip ir kiti rinkoje esantys planšetiniai kompiuteriai.
O „Intel“ procesorius naudojantys įrenginiai yra 13,5 mm storio ir turi „Windows 8 Pro“ versiją. Jie bus siūlomi su 64 arba 128 GB vidinės atminties. Šių planšetinių kompiuterių kaina bus panaši į „ultrabook“ klasės nešiojamųjų kompiuterių.
Kai „Apple“ 2010 metais pristatė „iPad“, įrenginys buvo pramintas milžinišku „iPod Touch“. Kai kurie technologijų analitikai abejojo tokio įrenginio sėkme, turint omenyje, kad kitos kompanijos anksčiau ne sykį nesėkmingai bandė įžengti į šią rinką.
Dabar „iPad“ užima absoliučią daugumą rinkos.
Rinkos analitikai skirtingai vertina „Microsoft“ galimybes planšetinių kompiuterių rinkoje: vieni pastebi, kad siūlydama įrenginius su dviem skirtingais procesoriais kompanija suteikia pernelyg didelį pasirinkimą, esą vartotojams to nereikia. Kiti mano, kad „ARM“ versiją pamėgs vartotojai, o „Intel“ skirta verslo segmentui.
Didžiausia „Microsoft“ gresianti problema yra ta, kad vartotojai gali pasimesti tarp dviejų skirtingų „Windows 8“ aplinkų ir tiesiog nusigręš nuo šio produkto.