Korporacijai „Microsoft“ priklausanti interneto pokalbių tarnyba „Skype“ paskelbė pradedanti rodyti reklamas balso pokalbių metu.
Kol kas jas matys tik „Windows“ operacinės sistemos naudotojai, nesinaudojantys mokamomis „Skype“ paslaugomis. Žadama, kad reklamos neturės įtakos pokalbio kokybei, skelbia Arstechnica.com.
„Skype“ skambučių kokybė išliks tokia pati. Reklamos bus tylios, nedidėjančios ir pasirodys tik atlikus reguliarų jūsų interneto ryšio kokybės patikrinimą“, – rašoma kompanijos pranešime.
Reklaminis skydelis užims daugmaž tiek pat vietos, kaip ir asmens, kuriam skambinama, nuotrauka. „Skype“ žada rodyti aktualias reklamas, remiantis žmogaus buvimo vieta, lytimi ir amžiumi, vildamasi, kad klientai skambučių metu aptarinės reklamų turinį. Tiesa, klientai galės atsisakyti suasmenintų reklamų – tokiu atveju „Skype“ reklamas parinks remdamasi tik žmogaus buvimo vieta, tačiau kitos demografinės informacijos nenaudos.