Kompanija „Facebook“ oficialiai pranešė, jog pradeda veikti jos elektroninė programėlių parduotuvė „App Center“, kuri bus pasiekiama tiek asmeninius kompiuterius turintiems socialinio tinklo vartotojams, tiek ir mobilių įrenginių su operacinėmis sistemomis „iOS“ ir „Android“ savininkams. Tokiu būdu kompanija bando gauti daugiau naudos iš didėjančio „Facebook“ vartotojų skaičiaus, kurių nemaža dalis tampa vis mobilesni.
Iš pradžių „Facebook App Center“ parduotuvėje bus maždaug 600 programėlių. Kūrėjai pabrėžia, jog dabar akcentuojamas ne kiekis, o programėlės kokybė. Iš pirmųjų programėlių galima paminėti tokias, kaip „Nike+ GPS“, „Pinterest“, „Draw Something“, taip pat interneto programėles ir žaidimus, skirtus „Android“, „iPhone“ ir „iPad“. Tokios mobilios operacinės sistemos, kaip „Windows Phone“ ir „BlackBerry“, šiuo metu nepalaikomos, o ar tai įvyks ateityje, kol kas nežinoma.
Atsižvelgiant į tai, jog socialiniuose tinkluose kiekvienas vartotojas yra atidžiai sekamas tikslinės reklamos tikslais, „App Center“ galės suteikti asmenines rekomendacijas, atsižvelgiant į apie vartotoją surinktus duomenis. Kiekviena programėlė turi detalų aprašymą ir nuotraukas, kurios padės vartotojui priimti sprendimą ją įsigyti (arba ne). Kitas gi programėles bus būtina parsisiųsti, perėjus į el. parduotuves „Google Play“ arba „Apple App Store“, priklausomai nuo naudojamo įrenginio.
Kaip dažniausiai atsitinka tokių didelių anonsų atvejais, „Facebook App Center“ kol kas prieinamas tik JAV teritorijoje. Tokia „Facebook“ iniciatyva, tarp kitko, jokio įspūdžio rinkoms nepaliko, o kompanijos akcijų kaina eilinį kartą nukrito 1,79 % iki 26,33 JAV dolerių. Ir čia, reikia tikėtis, jog „Facebook“ neištiks „Yahoo“ likimas, kai daug vilčių teikusi (ir natūralu, jog pervertinta) kompanija vėliau prarado savo patrauklumą.