Interneto naršytojų privatumo ir svetainių poreikio didinti reklamos apimtis priešprieša šiuo metu įgauna vis didesnę svarbą, teigia „Yahoo!“ Europos regiono mažmeninės prekybos vadovas Joshua Partridge‘as.
Portalo auditorijos sudarymo strategiją styguojantis ir regiono interneto reklamos rinką tiriantis vyras pastebi, kad interneto kompanijoms svarbiausia būti atviroms ir įgauti klientų pasitikėjimą.
„Internete prieinamos informacijos mastas ir išsamumas šiandien leidžia nukreipti reklamą kur kas tiksliau ir labiau personalizuotai, nei bet kada anksčiau. Susiduriant su tokiais didžiuliais informacijos kiekiais, kaip „Yahoo!“, žmonių privatumas ir pasitikėjimas yra svarbiausia“, – 15min.lt sakė J. Partridge‘as.
Jo atstovaujama kompanija tam skiria itin daug dėmesio ir buvo viena pirmųjų, prisijungusių prie pasaulinės „Do not track“ (liet. nesekti) iniciatyvos, kuria siekiama suteikti aiškų ir paprastą būdą vartotojams išreikšti nesutikimą būti stebimiems virtualioje erdvėje.
Visame pasaulyje „Yahoo!“ portalą aplanko virš 700 mln. lankytojų per mėnesį. Iš Baltijos šalių sulaukiama beveik 900 tūkst. naršytojų. „Mūsų lankytojai Baltijos šalyse yra labai lojalūs ir ištikimi. Mes turime 500 tūkst. lankytojų Lietuvoje, 150 tūkst. Estijoje ir 235 tūkst. Latvijoje“, – sakė J.Partridge‘as.
Gegužės 31 – birželio 1 dienomis J. Partridge‘as kartu su „Wikipedia“, „Skype“, „SoundCloud“, „Google“ ir kitų interneto milžinų atstovais dalinsis gerąja patirtimi progreso konferencijoje „Login 2012“.