Gandai teigia, kad netolimoje ateityje rinkoje pasirodys interneto naršyklė „Facebook“, kuri praneš didžiausio pasaulyje socialinio tinklo vartotojams apie atnaujinimus ir suteiks išplėstinę funkcijų integraciją.
Šaltinių teigimu, šiuo metu „Facebook“ svarsto apie „Opera Software“ įsigijimą. Pastaroji norvegų kompanija, kaip žinia, garsi savo to paties pavadinimo interneto naršykle.
Šaltinio teigimu, kompanija „Facebook“ ketina išplėsti savo įtaką ir naršyklių segmente, kad galėtų konkuruoti su tokiomis kompanijomis, kaip „Google“, „Microsoft“, „Mozilla“ ir „Apple“. Toks žingsnis, be jokios abejonės, gali šiek tiek pakeisti jėgų pusiausvyrą naršyklių rinkoje ilgalaikėje perspektyvoje, juo labiau, kad „Opera“ labai sunku vienai konkuruoti su populiariausiomis naršyklėmis.
Beje, šiandien „Opera“ yra gana įtakinga mobiliesiems įrenginiams skirtos programinės įrangos rinkoje, kuri labai sparčiai auga, tuo tarpu apie „Facebook“ siekį didinti savo įtaką šioje sferoje byloja „Instagram“, skirtos išmaniesiems telefonams, įsigijimas. „Opera“ tokiems „Facebook“ siekiams taip pat nesutrukdys.
Be jokių abejonių, maždaug 200 mln. vartotojų turinti „Opera“ – tai puikus pasirinkimas patekti į naršyklių rinką. Šios norvegų kompanijos įsigijimas „Facebook“ padėtų sutaupyti didžiulius resursus, kuriuos tektų išleisti, jei būtų nuspręsta kurti savo naršyklę. Beje, praėjusio pirminio akcijų platinimo (IPO) metu „Facebook“ gavo daugiau nei 16 mlrd. JAV dolerių injekciją, todėl šiandien kompanija tikrai gali sau leisti prabangą įsigyti dar keletą kompanijų.