Šie metai ne itin lengvi „Facebook“ socialiniui tinklui. Šalia rimtos problemos dėl „Facebook“ akcijų pirminio viešo siūlymo (IPO) („Facebook“ akcininkai padavė į teismą jo vadovą Marką Zuckerbergą, kaltindami nuslėpus nuo klientų informaciją apie kompanijos vertybinių popierių atpigimą, o tinklo akcijų vertė krito), tinklą prispaudė ir mažesnė, tačiau taip pat svarbi bėda dėl naujos „metraščio“ funkcijos.
Naujas „Facebook“ profilio dizainas yra plačiai kritikuojamas, rašo „Tecca“. Apklausų duomenimis naują funkciją mėgsta tik 20 proc. vartotojų, o 70 proc. jo nekenčia.
Šiuo metu „Facebook“ nedaug ką gali padaryti dėl savo akcijų vertės, tačiau jis bent gali išspręsti „metraščio“ problemą. Socialinės medijos milžinas yra pasiruošęs pakeisti jo dizainą.
„Metraščio“ pasikeitimai bus gan subtilūs. Naujoje versijoje, vartotojo vardas, darbovietė, išsilavinimo istorija ir esamoji vieta bus rašomi ant viršelio nuotraukos baltu šriftu. Šiuo metu šie duomenys rodomi žemiau. Taip pat dizainas bus aptakesnis.
Naujas formatas kol kas yra testuojamas ir nežinoma kada, ar išvis, jis bus prieinamas visiems.