Portalo „Tom‘s Hardware“ žurnalistai iš savo skaitytojų gavo keletą prašymų išsiaiškinti, kur slypi problema, su kuria susiduria „Kepler“ architektūros vaizdo plokščių serijos „GeForce GTX 600“ savininkai. Išoriškai problema pasireiškia vaizdo dirgčiojimu arba „užsikirtinėjimu“, o tai aiškiai nurodo kadrų sinchronizacijos sutrikimus.
Sprendžiant iš daugybės skundų teminiuose forumuose, su 28 nm „nVidia Kepler“ grafikos problemomis susidūrė daugelis. Reikia pažymėti, jog kadrų sinchronizacija pasireiškia ne visais atvejais, o priklauso nuo sistemos konfigūracijos. Tiesa, kol kas tiksliai neaišku, koks būtent komponentų derinys lemia normalaus „nVidia Kepler“ vaizdo plokščių darbo sutrikimus.
Aišku, žurnalistai iš karto kreipėsi į gamintoją, kuris turėjo pateikti paaiškinimą. Iš štai ką „nVidia“ atsakė savo viešai publikuotame oficialiame pranešime:
„Mes gavome pranešimų iš kai kurių savo klientų apie vertikalios sinchronizacijos trūkčiojimus. Aptikome, jog problema slypi tvarkyklėse, ir suradome sprendimą. Tačiau pataisymai reikalauja detalaus testavimo, todėl tvarkyklių atnaujinimas nebus pasiekiamas, kol nepasirodys naujas didelis tvarkyklių rinkinys, kuris numatytas birželio mėnesį. Vartotojams, kurie susidūrė su šia problema, laikinu sprendimu turėtų tapti „V-Sync“ atjungimas NVIDIA valdymo skydelyje ar žaidimo grafikos nustatymuose“.
Kaip žinia, „nVidia GeForce GTX 600“ serijos vaizdo plokštėse realizuota adaptyvios vertikalios sinchronizacijos (Adaptive V-Sync) technologija, kuri, kaip skelbė gamintojas „GeForce GTX 680“ pristatymo metu, „skirta daug komfortiškesniam žaidimo procesui su kompanijos vaizdo plokštėmis“. Tokiu būdu, susidūrėme su linksma situacija, kai technologija, skirta pagerinti, viską tik pablogino. Tikėkimės, jog „nVidia“ neužtruks su problemos sprendimu.