„Microsoft“ toliau tobulina interneto paieškos sistemą „Bing“ ir žada į paieškos rezultatus įtraukti socialinius tinklus bei platformas, tokias kaip „Facebook“, „Twitter“, „Foursquare“, „Quora“, „LinkedIn“ ir net „Google+“.
Socialinių tinklų rezultatai bus išskiriami atskiroje kraštinėje juostoje. Čia bus rodomi žmonių draugai ir kiti entuziastai, galintys pagelbėti konkrečiais klausimais, praneša BBC.
Toks sprendimas priimtas remiantis faktu, kad 90 proc. žmonių prieš priimdami sprendimą pasitaria su draugu ar tos srities ekspertu.
Pavyzdžiui, čia galės būti rodomi „Facebook“ draugai, kurie apie ieškomą dalyką gali žinoti daugiau. Jie bus atrenkami remiantis jų „Patinka“ paspaudimais, profilio informacija ar viešai pasidalintomis nuotraukomis.
„Tarkim, jei ieškosite nardymo vietų Kosta Rikoje, galėsite sužinoti, kad jų gali žinoti draugas, neseniai grįžęs iš kelionės ir įkėlęs nuotraukų“, – rašoma „Microsoft“ pranešime.
Naujovė JAV pradės veikti artimiausiomis dienomis, apie kitas šalis kol kas neužsimenama.
Šuo metu „Bing“ užima apie 15 proc. JAV interneto paieškos rinkos, smarkiai atsilikdama nuo „Google“, kuriai priklauso du trečdaliai šio pyrago.
„Microsoft“ dar 2007 metais už 240 mln. dolerių nusipirko 1,6 proc. „Facebook“ akcijų. Prasidėjus viešai prekybai „Facebook“ akcijomis, tokios dalies vertė sieks per 1 mlrd. dolerių.