Neseniai publikuota kompanijos IDC ataskaita, demonstruojanti planšetinių kompiuterių pardavimus šių metų I ketvirtyje, visiškai neatitiko tarp analitikų vyraujančios itin pakilios nuotaikos planšetinių kompiuterių atžvilgiu. Kai kurie ekspertai netgi pranašavo šiam segmentui šviesią ateitį, o pardavimų augimą numatė, pasinaudodami vos ne geometrine progresija.
Vis tik situacija planšetinių kompiuterių rinkoje 2012 metų pradžioje vilčių nepateisino. Netgi „Amazon Kindle Fire“, kuris tarsi raketa įskriejo į Š. Amerikos rinką 2011 m. IV ketvirtyje, vis tik neturėjo daugiau parako, kad užtvirtintų savo sėkmę: pardavimai krito, o užimamos rinkos dalis nusirito nuo 16,8 % iki 4 %.
Antra vertus, kompanija „Amazon“ nenusimena. Kompanijos „Cannacord Genuity“ analitikų, kuriais remiasi šaltinis „eWeek“, teigimu, padidinti susidomėjimą „Kindle Fire“ kompanija planuoja šių metų viduryje, kadangi ketinama vartotojų teismui pateikti atnaujintą planšetinio kompiuterio versiją. Tiesa, kalbama apie tą patį 7“ įstrižainės ekraną turintį įrenginį.
Be to, pranešama, jog šių metų pabaigoje „Amazon“ ketina pristatyti ir didesnį ekraną turintį planšetinį kompiuterį, kurio kaina bus didesnė, tačiau vis tiek labai patraukli. Ar pavyks „Amazon“ įrenginiams sustiprinti pozicijas planšetinių kompiuterių rinkoje, parodys laikas.