Atėjus pavasariui „Microsoft“ nusprendė apvalyti savo paieškos sistemą „Bing“, siekdama ją kaip įmanoma labiau supaprastinti. Naujasis jos dizainas itin primena konkurentės „Google“ išvaizdą.
„Bing“ dizainas buvo pakeistas siekiant pagreitinti paieškos variklį, skelbia Mashable.com.
„Pastaraisiais mėnesiais atlikome daugybę eksperimentų siekdami nuspręsti, kaip jūs skaitote mūsų puslapius, kad kuo tiksliau pateiktume nuorodas, kurių jūs ieškote. Remdamiesi jūsų atsiliepimais pakeitėme svetainės išvaizdą, kad paieškos rezultatus būtų lengviau peržvelgti, pašalindami dėmesį blaškančias funkcijas“, – teigė „Bing“ atstovė Sally Salas.
Paieškos svetainės atstovai pasistengė, kad paieškos rezultatai būtų tikslesni, o puslapiai užsikrautų dar greičiau. Taip pat atsisakyta kairės meniu juostos, kurioje buvo rodomos susijusios paieškos, padidinti tarpai tarp rezultatų.
„Bing“ žada daugiau patobulinimų ateityje. „Šiuo metu taip pat svarstome naujas idėjas, susijusias su mūsų pagrindinio puslapio išvaizda, pvz., naudoti didesnę dienos nuotrauką“, – nurodė S. Salas.