Korporacija „Microsoft“ parodė HTML5 galimybes interaktyviame muzikiniame klipe, kurio metu vartotojas gali atlikti įvairius veiksmus, kurie tiesiogiai atsispindi vaizdo klipe (aišku, be jokių netikėtų pasekmių). Pastarasis sukurtas dainininkės Jasmine Villegas muzikinės kompozicijos „Just a Friend“ pagrindu, už interaktyvų pateikimą reikia padėkoti interneto projektų kūrėjams „Digital Kitchen“ bei ekspertams iš „Microsoft“.
Žinoma, kad vaizdo klipo peržiūra būtų pilnavertė, „Microsoft“ rekomenduoja naudoti interneto naršykles „Internet Explorer 9“ arba 10; aišku, kaip parodė praktika, su HTML5 galimybėmis gana neblogai susidorojo ir paskutinioji „Google Chrome“ versija.
Korporacija „Microsoft“ tikisi, kad jų pirmoji patirtis su laiku taps tikru „progreso varikliu“, o tinkamai pasinaudojus šia nauja technologija, ši praktika galės būti panaudota visur, ne tik muzikos pramonėje.