Socialinius tinklus kuriančios kompanijos stengiasi pritraukti kuo daugiau vyrų. Pasirodo, iš visų socialinių tinklų vartotojų 58 proc. sudaro moterys.
Nuo 2008 metų iki 2010 metų socialinių tinklų naudotojų atsirado dvigubai daugiau, jų skaičius pasiekė 850 mln. Tačiau vyrų aktyvumas „Facebook“, „Twitter“ bei kituose socialiniuose tinkluose sumažėjo 3 proc.
Tai paskatino socialinių tinklų kūrėjus sugalvoti, kaip į savo tinklus pritraukti daugiau vyrų, rašo „Daily Mail“.
Rutgers universiteto komunikacijos mokslų profesorius Keithas Hamptonas teigia, kad vyrai mažiau aktyvūs socialiniuose tinkluose, nes yra tikima, kad vyrai ne taip mielai naudoja šias priemones išreikšti savo potyrius ir jausmus. „Istoriškai moterys yra bendraujanti grandis santykiuose“, – teigia jis.
Socialinių tinklų kūrėjai jau prigalvojo keletą būdų, kaip pritraukti daugiau vyriškos lyties atstovų. Pavyzdžiui, socialinis tinklas „Applified“ kėsinasi tik į vyrus. „Jaxx“ programėlė išmaniesiems telefonams leidžia vyrams bendrauti apie jų pomėgius, pavyzdžiui, sportą.
Vyrai mieliau bendrauja, kalbėdami apie savo pomėgius ar laisvalaikio praleidimo būdus nei dalydamiesi savo jausmais.
Tačiau interneto ekspertai svarsto, ar specialūs socialiniai tinklai pritrauks pakankamai auditorijos, kad atsipirktų.