Informuotų šaltinių teigimu, kompanija „Facebook“ suformavo specialistų komandą, kuri turėtų sukurti nuosavą paieškos varikliuką.
Paieškos sistema, kaip teigiama, reikalinga socialiniam tinklui tam, kad „padėtų vartotojams geriau orientuotis didžiuliame turinio kiekyje, kurį generuoja „Facebook“ vartotojai, atnaujindami savo statusą, kurdami žinutes, talpindami vaizdo medžiagą ir t. t.“ Be to, sistema greičiausiai galės indeksuoti ir išorinius resursus.
Turimais duomenimis, projekto realizacija užsiims nuo 20 iki 25 žmonių. Kūrėjų komandai neva vadovaus Larsas Rasmussenas, vienas iš tarnybos „Google Maps“ organizatorių.
Šiuo metu socialinis tinklas „Facebook“, generuodamas paieškos rezultatus, remiasi paieškos varikliuku „Microsoft Bing“. Nuosavos sistemos kūrimas leis atsisakyti kompanijos iš Redmondo paslaugų ir perspektyvoje tikėtis dalies paieškos sistemų reklamos rinkos, kurios apimtis sudaro apie 15 mlrd. JAV dolerių.
Priminsime, jog greitu metu „Facebook“ atliks pirminę viešą akcijų emisiją (IPO), kuri gali pritraukti iki 10 mlrd. JAV dolerių investicijų. Jei šios prognozės pasiteisins, Marko Zuckerbergo „augintinio“ pasirodymas biržoje taps pačiu didžiausiu per visą internetinių kompanijų istoriją. Turimais duomenimis, IPO procedūra įvyks jau gegužės mėnesį.