Amiro Efrati iš „Wall Street Journal“ pranešimas patvirtina senokai sklandžiusius gandus – „Google“ ketina pardavinėti planšetinius kompiuterius su savo prekės ženklu.
Pasak Amiro, „Google“ ketina žengti į planšetinių kompiuterių rinką su „Nexus“ linija, o produktai bus pardavinėjami be tarpininkų, tai reiškia, kad vartotojai planšetinius kompiuterius pirks tiesiai iš „Google“ parduotuvės. Planšetinių kompiuterių gamyba užsiims ASUS ir „Samsung“. Skelbiama, kad „Google“ subsidijuos planšetinių kompiuterių kainą, tai leis išlaikyti kainą galutiniam vartotojui ties 200 JAV dolerių riba. O pagrindinį pelną tikimasi gauti iš „Google Play“ parduotuvės turinio pardavimų. Šią strategiją naudoja ir „Amazon“ su „Kindle Fire“ planšetiniais kompiuteriais, kuriems naujieji „Google Nexus“ planšetiniai kompiuteriai taps pagrindiniais konkurentais.
„Google“ jau yra bandžiusi tiesioginę prekybą savo vardo produktais, tuo metu tai buvo „Nexus One“ išmanieji telefonai. Tačiau situacija buvo kiek kitokia, telefono kaina nebuvo subsidijuojama, todėl mokėti 600 JAV dolerių vien už telefoną be mobiliojo operatoriaus sutarties ryžosi nedaug žmonių. Ar „Google“ pasiseks antras bandymas, sužinosime jau greitai. Nėra abejonių, kad pasiūlydami gerą planšetinį kompiuterį už 200 JAV dolerių, „Google“ pritrauks mases pirkėjų. Ypač žinant tai, kad „Amazon“ pardavinėjamas „Kindle Fire“ turi nemažai apribojimų, ko „Google“ produktai dažniausiai neturi.