Nuo šiol socialinio tinklo „Facebook“ dalyviai, norėdami pasikonsultuoti dėl asmeninio kompiuterio veikimo ar „Microsoft“ produktų, galės tai padaryti iš paties socialinio tinklo. „Microsoft Lietuva“ paskyroje aktyvavę programėlę „Reikia pagalbos?“, vartotojai galės pasirinkti: pateikti klausimą pokalbių programos režimu, susirasti problemos sprendimą pagalbos centre „FixIt“, ar kreiptis į konkretiems produktams ir sprendimams skirtus „Microsoft“ pagalbos centrus.
Pagalbos gali kreiptis ne tik namų vartotojai ar įmonių darbuotojai, bet ir profesionalūs programuotojai, norintys gauti daugiau informacijos apie programavimo galimybes „Microsoft“ platformoje.
Jei vartotojams kyla klausimų dėl naudojimosi konkrečiu „Microsoft“ produktu, jie pirmiausia galės susipažinti su dažniausiai užduodamais klausimais ir jų sprendimo būdais. Pagalbos centras „FixIt“ padės identifikuoti problemą, o vykdydamas ekrane pateikiamas nuorodas ir rekomendacijas vartotojas galės pašalinti esamus trikdžius.
Tais atvejais, kai vartotojams kyla klausimų dėl kompiuterio veikimo ar jie nežino konkrečios trikdžių priežasties, jie gali pateikti klausimą pokalbio formatu. „Microsoft“ pagalbos centro darbuotojai padės išsiaiškinti ir išspręsti vartotojų kompiuterines problemas.
Pagalba vartotojams teikiama tiek kylant klausimams dėl populiariausių programų - operacinės sistemos „Windows“, biuro programų paketo „Office ar saugumo programos „Security Essentials“, tiek ir dėl kitų „Microsoft“ produktų – žaidimų, interneto programų, taip pat sprendimų verslui.
Įmonių IT specialistai šiuose pagalbos centruose galės susisiekti su techninėmis bendruomenėmis ir specifinius klausimus aptarti su profesionalais iš viso pasaulio.
Pagalbos centruose vartotojai taip pat ras naudingas nuorodas ir dažniausiai parsisiųsti rekomenduojamus failus, kurie užtikrina sklandesnį kompiuterio darbą naudojantis skirtingomis operacinių sistemų ar kitų programų versijomis.