Šių metų vasario mėn. Monake vykusioje parodoje „Distree EMEA 2012“ UAB „ACME Baltija“ pristatė unikalią kompanijos dizainerių sukurtą kompiuterio pelę „ACME Peanut mouse“. Kasmetinėje parodoje dalyvauja lyderiaujančios EMEA (Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos) regiono informacinių technologijų kompanijos iš daugiau nei 80 šalių. Parodos metu kompanija UAB „ACME Baltija“ buvo vienintelė kompanija atstovavusi Lietuvos rinką.
„Pastebime, jog vartotojų sprendimą pirkti technologijas vis labiau lemia dizainas ar emocijos, akivaizdžiai matomas informacinių technologijų ir mados rinkų susiliejimas. Todėl stengiamės rinkai pasiūlyti inovatyvius produktus, įdomius tiek savo dizainu, tiek spalvomis, tiek funkcinėmis savybėmis. Šių metų vasarą Lietuvos ir užsienio rinkoms pristatysime unikalius mūsų kompanijos dizainerių sukurtus kompiuterių aksesuarus“, – teigia ACME produktų direktorius Ignas Rumbutis.
Specialioje parodos programoje „60 Seconds to Convince at DISTREE EMEA 2012“ Lietuvos atstovai pristatė pirmąjį įmonės sukurtą ODM (angl. „Original design manufacturer“) produktą – „ACME Peanut mouse“. Programos metu originali pelė neliko nepastebėta dėl jos išskirtinės formos ir funkcionalumo. Pelės forma primena žemės riešutą, todėl itin traukia išskirtinių kompiuterių aksesuarų mylėtojų akį, simetriškos formos aksesuaras idealiai tinka tiek dešiniarankiams, tiek kairiarankiams vartotojams. O inovatyvumo ieškančiuosius intriguoja tai, jog pelė yra bevielė – viduje integruota ličio polimerų baterija USB kabeliu įkraunama vos per keletą valandų ir nepertraukiamai veikia ilgiau nei mėnesį. Įmonės atstovų teigimu, Lietuvos ir daugelyje užsienio rinkų panašiai veikiančių kompiuterio pelių nėra, tad vasarą pirkėjus pasieksiantis produktas turėtų būti labai populiarus.
„Dalyvavimas pasaulinėse parodose – tai vienas iš labiausiai pasiteisinančių eksporto rinkų plėtros strategijų. Per parodą užmezgėme daug vertingų ryšių, daugiausiai – su Rytų Europos ir Vidurio-Rytų Afrikos kompanijų atstovais. Tai mums ypač svarbu, nes vienas iš šių metų įmonės tikslų – dar intensyviau skverbtis į šias rinkas ir padidinti įmonės apyvartą 20 proc. – pasiekti 50 mln. litų“, – teigia įmonės vadovas Paulius Paršeliūnas.