„Twitter“ komerciniai partneriai gavo galimybę analizuoti per pastaruosius porą metų vartotojų parašytų žinučių archyvą. Dabar kompanijos, dirbančios reklamos ir marketingo srityje, galės užsiimti paieška pranešimų, parašytų nuo 2010-ųjų sausio. Tai leis bendrovėms tiksliau rasti savo auditoriją, analizuoti jų elgesį ir nuspėti vartotojų reakciją į tam tikrus įvykius. Asmeniniai pranešimai ir pašalinti mikrotinklaraščiai į paiešką įtraukti nebus.
Ankščiau kompanijoms buvo suteikiama galimybė ieškoti iki 30 dienų senumo archyvuose, o eiliniams vartotojams – iki 7 dienų senumo pranešimuose.
„Twitter“ atstovai teigia, kad paieškos galimybė dviejų metų senumo archyve nėra lengvas uždavinys, nes per parą mikrotinklaraščio vartotojai parašo apie 250 milijonų pranešimų. Visi šie pranešimai yra analizuojami ir sistema automatiškai bando juos priskirti tam tikrai temai, išsiaiškinti, ar pranešimas yra emocionaliai teigiamas ar neigiamas.
Pirmoji naujos sistemos naudotoja tapo kompanija „Datasift“, užsiimanti reklama ir marketingu. Galimybė mėnesį naudotis pranešimų paieška kainuoja 1000 dolerių.
Ne visi patenkinti tokiais „Twitter“ veiksmais. Žmonės ilgą laiką naudojo „Twitter“ bendravimui su draugais ir manė, kad jų duomenis netrukus dings iš akiračio. O tai, kad pranešimai saugomi porą metų ir prie jų turi prieigą komercinės kompanijos, kelia vartotojų susirūpinimą.