Remiantis kompanijos „Click Consult“ atliktu tyrimu, 65 % jaunimo, kuris priklauso 16–24 metų amžiaus grupei, labiau linkę laisvalaikį leisti socialiniuose tinkluose, nei žiūrėti televizorių.
Savo ruožtu, 25–34 metų amžiaus grupė socialiniuose tinkluose (ypač „Facebook“) praleidžia tiek pat laiko, kaip ir priešais televizorių, tuo tarpu vyresni nei 55 metų žmonės vis tik pirmenybę atiduoda televizijai: tik 32 % šios amžiaus grupės vartotojų noriai laisvalaikį leidžia socialiniuose tinkluose.
Reikia pažymėti, jog socialiniai tinklai ypač populiarūs tarp dailiosios lyties atstovių. Be to, 40 % apklaustųjų teigė, jog socialiniais tinklais bei naujienų tinklalapiais naudojasi televizoriaus žiūrėjimo metu, o 6 % apklaustųjų pareiškė, jog „Facebook“ ir „Twitter“ tinkluose „mirksta“ ilgiau nei 8 valandas per parą.
„Socialinės medijos revoliucija nėra naujiena. Ji labai gerai parodo, kaip laisvalaikį linkęs leisti šiuolaikinis jaunimas. Juk šiame skaitmeniniame amžiuje įpročiai keičiasi labai smarkiai“, – pranešė „Click Consult“ vadovas Matt Bullas. Tyrimą atlikusi kompanija nemano, kad televizijos epocha „prieina liepto galą“, tačiau šiandien yra galybė multimedijos galimybių, kurias galima integruoti į televizorius, kad šie atitiktų šios dienos tendencijas.