Korporacija „Microsoft“ pradėjo aktyvią kampaniją, kurios metu bus siekiama pervilioti „Google GMail“ vartotojus į el. pašto tarnybos „Hotmail“ pusę. Oficialiame „Microsoft Live“ tinklaraštyje pasirodė publikacija, kurioje detaliai aiškinami „Hotmail“ privalumai, lyginant su „GMail“.
Viena iš „Hotmail“ funkcijų, kuri, „Microsoft“ teigimu, turėtų vartotojus paskatinti migruoti – tai integracija su „Facebook“. Tiesiai iš „Hotmail“ galima atnaujinti savo „Facebook“ statusą, bendrauti, peržiūrėti atnaujinimus ir komentuoti draugų pasisakymus.
Be to, tinklaraštyje minima ir el. pašto paslaugos integracija su „debesų“ saugykla „Skydrive“, kurios dėka per „Hotmail“ galima dalintis dideliu kiekiu failų, o „Microsoft Office“ dokumentų peržiūra ir redagavimo galimybė – taip pat lengvai prieinama. Galiausiai dar vienas „Hotmail“ privalumas prieš „GMail“ – tai patobulintos priemonės darbui su juodraščiais.
Kad maksimaliai palengvinti migraciją iš „GMail“ prie „Hotmail“, „Microsoft“ rekomenduoja specialų instrumentą „TrueSwitch“, kuris importuoja visus „GMail“ kontaktus ir laiškus į naują pašto dėžutę. Su šia programa bus galima trijų mėnesių laikotarpiu persiųsti visus laiškus iš senos „GMail“ paskyros į „Hotmail“.
Microsoft žingsnis aiškus, ir reikia manyti, jog tik laiko klausimas, kada „Google“ paruoš savo atsakymą tokiai konkurento reklaminei kampanijai.