Kompanija „Pingdom“, remdamasi skirtingais šaltiniais, sudarė ataskaitą, kurioje skaičiais pademonstravo, koks buvo internetas 2011 metais.
Taigi praėjusiais metais interneto auditorija padidėjo iki 2,1 mlrd. vartotojų, o tai reiškia, jog internetu naudojosi 30 % planetos gyventojų. Apie 920 mln. internautų gyvena Azijoje, beveik 480 mln. – Europoje, 270 mln. – Šiaurės Amerikoje, 216 mln. – Lotynų Amerikoje, apie 120 mln. – Afrikoje. Apie 45 % interneto auditorijos – tai jaunimas iki 25 metų amžiaus.
Interneto puslapių skaičius 2011 m. padidėjo iki 555 mln. (2010 m. šis skaičius sudarė 255 mln.). Iš viso užregistruota maždaug 3,1 mlrd. el. pašto paskyrų, taip pat apie 800 mln. paskyrų socialiniame tinkle „Facebook“ ir apie 255 mln. paskyrų mikrotinklaraščių tinkle „Twitter“. Bendrai paėmus visus socialinius tinklus, vartotojų paskyrų skaičius būtų maždaug 2,4 mlrd.
Tarp populiariausių interneto naršyklių išlieka „Internet Explorer“ – 39 % rinkos. Antrojo vietoje įsitaisęs „Google Chrome“ – 28 %, trečioje „Mozilla Firefox“ – 25 %.
Beje, mobiliojo tinklo abonentų skaičius visame pasaulyje sudaro apie 5,9 mln., ir šis skaičius, ekspertų teigimu, tik dar labiau augs bei didins interneto vartotojų skaičių.
Beje, tyrimo autoriams turbūt labai patinka Lady Gaga ir/arba jos kūryba. Pastaroji taip pat nusipelnė dėmesio minėtoje ataskaitoje kaip populiariausia „Twitter“ vartotoja – ji šiame tinkle turi virš 18,5 mln. gerbėjų.