Bendrovės „Google“ plėtojama interneto naršyklė „Chrome“ šiemet turėtų išversti iš sosto „Internet Explorer“ ir tapti neabejotina naršyklių rinkos lydere, prognozuoja IT ekspertai.
2011 metais vienintelei „Chrome“ pavyko padidinti savo rinkos dalį interneto naršyklių rinkoje, ir jei konkurentai nesiims sparčių priemonių, ji šiemet gali tapti vienvalde rinkos lydere, prognozuoja rinkos tyrimų bendrovės „Statcounter“ analitikai. Pasak jų, interneto naršyklių kūrėjai privalo atkreipti rimtą dėmesį į „Google Chrome“ pasiekimus 2011 metais, priešingu atveju ji jau šiemet ar vėliausiai po metų taps naršyklių rinkos lydere.
„Statcounter“ duomenimis, 2011 m. „Chrome“ rinkos dalis išaugo daugiau nei 2 kartus: nuo 16 proc. praėjusių metų pradžioje iki 27 proc. gruodžio mėnesį. Nors 2011 m. gruodį globalioje interneto naršyklių rinkoje ir toliau pirmavo „Internet Explorer“, ši naršyklė pernai patyrė patį didžiausią nuosmukį: jos rinkos dalis per vienerius metus sumažėjo nuo 47 proc. iki 39 proc. „Microsoft“ plėtojamos interneto naršyklės dalis be perstojo mažėja jau 11 mėnesių, teigia bendrovės analitikai.
„Firefox“ naršyklė 2011 m. pradžioje buvo antroji pagal populiarumą pasaulyje, tačiau metų pabaigoje nusmuko į 3 vietą: jos rinkos dalis per metus sumažėjo nuo 30 proc. iki 25 proc. „Statcounter“ duomenimis, 2011 m. lapkritį naršykle Nr. 2 tapo „Chrome“.