Šiais metais „Twitter“ socialinis tinklas žiniasklaidoje buvo minimas daugiau kartų nei „Facebook“. Iš visų pasirodžiusių žinučių apie socialinius tinklus, „Twitter“ vardas pasirodė 50 proc. pranešimų. Tuo metu „Facebook“ atiteko 45 proc. visų žinučių, rašo zdnet.com.
„High Bean Research“ paskelbtoje atskaitoje „Google +“ net neminimas. „Twitter“ daugiau žiniasklaidos dėmesio susilaukė net rugsėjo mėnesį, kai buvo surengta „Facebook“ konferencija, kurioje pranešta apie „Facebook Timeline“ ir „Open Graph“ pakeitimus.
Nors „Facebook“ savo galimybėmis nustelbia „Twitter“, vis dėlto mažų žinučių socialinis tinklas sulaukia daugiau žiniasklaidos dėmesio.
„Facebook“ turi daugiau nei 800 mln. aktyvių vartotojų per mėnesį, tuo metu „Twitter“ – 100 mln.
Per „Facebook“ kasdien pasidalijama apie 4 mlrd. nuotraukų, žinučių, užrašų, o „Twitter“ – 250 mln. per dieną.
Spėjama, kad žiniasklaidoje „Twitter“ atsiranda dažniau, nes jis daug viešesnis už „Facebook“.