Praėjusią savaitę socialinio tinklo „Facebook“ atstovas Vadim Lavrusik pranešė, jog „Facebook“ padidino leidžiamų simbolių skaičių įrašuose. Nuo šiol vartotojai galės viename įraše skelbti net iki 63 tūkst. simbolių. Prieš šį atnaujinimą vartotojai galėdavo skelbti žinutes, kuriose ne daugiau 5 tūkst. atskirų simbolių.
Publikuojamos informacijos kiekis šiame socialiniame tinkle auga sparčiai. Pirmosiomis savo gyvavimo dienomis tinklas leisdavo tik iki 160 simbolių talpinančias žinutes, o 2009 metų kovą šis skaičius buvo padidintas iki 420-ies simbolių. 5000 simbolių riba buvo nustatyta šių metų rugsėjį (laiko linija pavaizduota antroje iliustracijoje).
Tiesa, „Google+“ šiuo metu deklaruoja, jog šios paslaugos vartotojai apskritai gali talpinti neribojamos apimties tinklaraščio įrašus, tačiau tai išbandę internautai ribą visgi nustatė – 100 tūkstančių simbolių. Tikėtina, jog ilgindamas publikuojamų žinučių apimtį, „Facebook“ stengiasi „neutralizuoti“ dar vieną „Google“ rinkodaros „arkliuką“ ir tam tikrą kiekybinį informacinį pranašumą, teigia interneto portalas „TechCrunch“.
Internautai eksperimentuodami nustatė, jog dabartinė tiksli „Facebook“ žinutės apimties riba yra 63206 simboliai. Netrukus buvo sugalvota ir teorija, kodėl riba yra būtent tokia: „Facebook“ gali būti skaidomas į „Face“ + „Boo“ + „K“ šešioliktainėje skaičiavimo sistemoje hex(FACE) – K atitinka 64206 – 1000 = 63206, kur „K“ išreiškia priešdėlį „kilo“.