Viena populiariausių tinklaraščių kūrimo ir turinio valdymo platformų pasaulyje WordPress.com pradeda bendradarbiavimą su internetinės reklamos bendrove „Federated Media“ ir savo vartotojams pristato vidinį reklamos tinklą „WordAds“. Apie tai oficialiame tinklaraštyje paskelbė „WordPress“ plėtra užsiimančios bendrovės „Automattic“ atstovas Jon Burke.
Vis dėlto „WordAds“ sistema nebus prieinama kiekvienam, kadangi paslauga galės pasinaudoti tik viešai matomus ir unikaliais adresais pasižyminčius tinklaraščius turintys asmenys, prieš tai pateikę prašymą. Sistema automatiškai atrinks puslapius atsižvelgiant į jų lankomumo, esančio turinio bei naudojamos kalbos kriterijus ir tik tuomet pradės talpinti aukštos kokybės reklamas. „WordAds“ bent jau kol kas negali naudotis trečiųjų šalių serveriuose patalpinti ir „WordPress“ turinio valdymo sistemą naudojantys tinklaraščiai.
Jau dabar kiekvienas susidomėjęs nauja paslauga gali užpildyti specialią prašymo formą, kurioje turės pasirinkti konkretų savo tinklaraštį, iš kurio norėtų užsidirbti, nurodyti kokių temų turinys jame yra publikuojamas, galiausiai įvesti asmeninius „PayPal“ duomenis. Pastaroji internetinių mokėjimų tarnyba ir bus naudojama svetainių savininkams pervedant pajamas iš reklamos.
„WordPress“ sistemą naudojantys tinklaraštininkai jau eilę metų platformos plėtotojų prašė įgyvendinti reklamos sprendimą, kuris leistų jiems užsidirbti iš kas dieną kuriamo unikalaus turinio, tačiau tokia galimybė vis nebuvo suteikiama. Daugelis „WordPress“ svetainių savininkų šiuo metu naudoja „Google AdSense“ reklamos tinklą. „Jūs sugaištate daug laiko ir įdedate daug pastangų rašydami savo tinklaraščius, todėl tikrai nusipelnote kažko geresnio nei „AdSense“, – tiesmukai nuomonę reikšdamas savo tinklaraštyje rašo Jon Burke.
Pasak jo, kas dieną internete sukuriama net 50 tūkstančių „WordPress“ sistemos pagrindu veikiančių tinklaraščių, o tokių šiuo metu yra daugiau nei 67 milijonai. Pusė iš jų yra talpinami oficialiuose „WordPress“ serveriuose.