Žmonių privatumo gynėjai teigiamai vertina pranešimus, kad „Facebook“ teks atsiklausti vartotojų leidimo naudoti jų asmeninę informaciją ir kaskart įspėti juos apie bet kokius pokyčius šioje srityje.
Anksčiau socialinio tinklo nustatymai buvo keičiami neįspėjant vartotojų ir neatsiklausiant jų leidimo.
„Wall Street Journal“ skelbia, kad po JAV Federalinės prekybos komisijos atlikto tyrimo tinklalapis keis savo požiūrį. Be to, svetainė esą sutiko, kad ateinančius 20 metų nepriklausoma organizacija vykdytų auditą. Kaip jis bus vykdomas, nepranešama. „Facebook“ situacijos nekomentuoja.
„Facebook“ visuomet buvo ypač priešiška savo viešinimui. Taigi mes sveikiname priemones, kurios privers kompaniją gauti vartotojų sutikimą, – nurodė Londone įsikūrusi organizacija „Privacy International“. – Vis dėlto panašu, kad šie reikalavimai bus tik laikina kliūtis „Facebook“ ambicijoms rinkti žmonių informaciją. Susidūrę su šūsnimi smulkiu šriftu parašyto teksto dauguma vartotojų automatiškai sutiks su pakeitimais.“
Anksčiau šią savaitę „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas, paklaustas apie kompanijos požiūrį į asmeninę žmonių informaciją, atsakė: „Jūs valdote viską, ką esate paviešinę „Facebook“. Jūs visada galite tai pašalinti.“
Anot jo, paieškos sistemos ir reklama užsiimančios kompanijos renka „didelius kiekius informacijos“ apie interneto vartotojus.