Bendrovės „Microsoft“, „Yahoo!“ ir AOL pranešė pasirašiusios susitarimą dėl bendradarbiavimo interneto reklamos srityje, skelbia „MarketWatch.com“.
Pagal šį susitarimą šių bendrovių reklamos padaliniai prireikus galės pardavinėti užsakovams laisvus vienas kito reklaminius plotus. Vis dėlto šios bendrovės savarankiškai priiminės su reklama ir klientais susijusius sprendimus, sakoma pranešime. Bendra „Microsoft“, „Yahoo!“ ir AOL veikla bendradarbiaujant reklamos srityje prasidės nuo kitų metų.
Skelbiama, kad naujojo aljanso narės nemano, kad JAV teisingumo departamentas imsis kokių nors veiksmų dėl tokio sprendimo, nes tarpusavio konkurencija tarp šių bendrovių esą išliks, o susitarimas jokiu būdu negali būti laikomas karteliniu.
Apžvalgininkų manymu tokia trijų didžiųjų IT bendrovių sąjunga nukreipta prieš „Google“ ir „Facebook“: esą bandoma su pastarosiomis bendrovėmis konkuruoti efektyviau. Manoma, kad „Google“ dalis JAV interneto reklamos rinkoje per 2011 metus išaugs 16,3 proc., o „Facebook“ – 9,3 proc. Tuo tarpu „Microsoft“, „Yahoo!“ ir AOL rinkos dalys ir toliau mažės.