Kompanija „Google“ naujos paslaugos koncepciją „Business Photos“, skirtos „Google Maps“ sistemai, pristatė dar prieš kelis mėnesius, tačiau dabar, panašu, idėja suteikti žemėlapių naudotojams galimybę pažvelgti į pastatų vidų, įgauna pagreitį.
„Google“ vartotojams skirtų produktų padalinio viceprezidentė Marissa Mayer „Business Photos“ pristatė šių metų gegužę San Fransiske vykysioje konferencijoje „Social-Loco“. Prezentacijos metu kompanijos atstovai pademonstravo galimybę „Google Maps“ naudotojams pažvelgti į konkrečių patalpų, kuriose yra įsikūrusios verslo įmonės, vidų.
Naujovės idėja paprasta – verslo atstovai gali pateikti savo patalpų nuotraukas „Google“, kurias, esant galimybei, galima netgi apjungti į 360 laipsnių panoramines interjero apžvalgas. Nuotraukas galima įkelti naudojantis „Google Places“ paslauga – tam tereikia turėti nemokamą vartotojo prisijungimą „Google“ sistemoje.
Kita alternatyva – leisti „Google“ atstovams patiems užfiksuoti patalpų išvaizdą. Šiuo metu kompanija jau vykdo bandomuosius fotografavimus kai kuriuose pasaulio miestuose, tokiose valstybėse kaip JAV, Australija, Naujoji Zelandija, Japonija, Prancūzija ir Didžioji Britanija. Teigiama, jog šiuo metu programa plečiama į kitas geografines vietoves, kad ir jose esančios įmonės galėtų registruotis tokioms foto sesijoms.
Į pirmuosius žmonių skundus, kad filmavimas įstaigų viduje gali pakenkti konfidencialumui, „Google“ atsako, jog dalyvavimas projekte ir visiškai savanoriškas. Kompanija dirba tik su tais statiniais, kurių savininkai davė leidimą. Esant reikalui, tų statinių darbuotojai prieš filmavimą bus iš anksto įspėti. Jei į kadrą pateks atsitiktinis praeivis, jis bus ištrintas iš kadro arba tiesiog bus pašalinta visa fotografija, kad nekiltų pretenzijų.
Į pirmąjį pastatų sąrašą pateko restoranai, viešbučiai, parduotuvės, sporto salės ir automobilių servisai. „Google“ kol kas nedirba su garsių prekių ženklų savininkais, ligoninėmis ir advokatų kontoromis. Kaip teigiama, visos padarytos nuotraukos taps paieškos giganto nuosavybe.