„Blizzard“ tvirtina, jog ne tik nėra reikalo „World of Warcraft“ paversti nemokamu, bet toks modelis žaidimui visiškai netinka.
Kompanijos bosas Mike Morhaime įsitikinęs, jog tai, ką žaidėjai gauna sumokėję mėnesinį mokestį, yra neįkainojama.
Keletas internetinių žaidimų, kaip „Age of Conan“, „Star Trek Online“, „Lord of the Rings Online“ bei „DC Universe Online“. Kai kurie analitikai ėmė tvirtinti, jog šiuo keliu turėtų pasukti ir MMO gigantas „World of Warcraft“, nes, esą, žaidime pastebimas prenumeratorių augimo sustojimas.
Tačiau Mike yra įsitikinęs kitaip ir tvirtina, jog šis mokamo žaidimo modelis tinka ne tik jiems, bet ir „EA“ greitai pasirodysiančiam „Star Wars“ MMO. „Blizzard“ vadovas įsitikinęs, jog gauti unikalią patirtį galima gauti ir iš nemokamų žaidimų, tačiau jų žaidimui ši sistema kol kas netinka ir ji neveiktų.
„Sony Online Entertainment“ bosas John Smedley gruodį pasirodysiantį „Star Wars: The Old Republic“ MMO mato kaip paskutinį tokio tipo mokamą žaidimą, kuriam pasiseks pritraukti gausų žaidėjų ratą. Jis taip pat priduria, jog kiekvienai studijai tai yra drąsus žingsis žengti į mokamų žaidimų rinką ir tikėtis, jog kažkas žais jų sukurtą žaidimą.