Kompanijos „Nielsen“ atliktas tyrimas rodo, kad šių metų gegužės mėnesį amerikiečiai bendraudami „Facebook“ sugaišo 53 milijardus minučių. Tyrimo metu buvo apklausti 1865 suaugę JAV gyventojai.
„Google“ priklausančioje tinklarašių platformoje „Blogger“ amerikiečiai praleido 723 milijonus minučių. 3–5 vietas dalinasi mikrotinklaraščiai „Tumblr“, „Twitter“ ir socialinis tinklas „LinkedIn“.
Socialiniai servisai sieja vartotojus ne tik vienas su kitu, tačiau ir su jų lankomomis vietomis ir tuo, ką jie žiūri ir perka.
Šiandien beveik 80 % aktyvių interneto naudotojų lankosi socialiniuose tinkluose arba tinklaraščiuose.
„Facebook“ teigia, kad turi 750 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Pusė jų lankosi socialiniame tinkle kasdien.
„Nielsen“ ekspertai teigia, kad šiuo metu 23 % viso internete praleidžiamo laiko tenka socialiniams tinklams ir tinklaraščiams. „Online“ žaidimams tenka 9,8 %, o elektroniniam paštui – 7,6 % viso internete praleidžiamo laiko.