Pasaulinė technologijų kompanija „Microsoft“ pristatė naują ryšių su klientais valdymo sistemą „Microsoft Dynamics CRM 3.0“. Su šiuo visų dydžių įmonėms skirtu sprendimu „Microsoft“ planuoja tapti Lietuvos CRM rinkos lydere.
„Šiuo metu Lietuvoje ryšių su klientais valdymo sistemų segmente aiškaus lyderio nėra. Rinkoje dominuoja arba stambioms kompanijoms pritaikyti sprendimai, arba pačių įmonių savo jėgomis sukurtos priemonės, kurių funkcionalumas labai ribotas. Su naujuoju sprendimu „Microsoft“ per keletą metų ketina tapti CRM sistemų rinkos lyderiu“, - sako „Microsoft Lietuva“ sprendimų verslui grupės vadovas Rimvydas Saulis.
Pasak jo, labiausiai orientuojamasi į vidutinio dydžio bendroves. Smulkus verslas Lietuvoje kol kas retai savo veikloje naudoja pilnaverčius CRM sprendimus. Tačiau su nauju produktu tikimasi palaipsniui pasiekti ir šį verslo segmentą, nes tai – pirma rinkoje ryšių su klientais valdymo sistema pritaikyta ir smulkioms įmonėms.
Be to, mažai darbo su CRM patirties turinčias bendroves ketinama pritraukti detaliomis konsultacijomis, kaip išnaudoti įvairias ryšių su klientais valdymo sistemos teikiamas galimybes. Dėl informacijos stokos šios galimybės dažnai įgyvendinamos tik iš dalies.
„Microsoft Dynamics CRM 3.0“ rinkoje pasirodė 2005-ųjų gruodį. Tai antroji „Microsoft“ sukurta ryšių su klientais valdymo sistemos versija. Pirmoji buvo išleista daugiau nei prieš 2 metus. Naujoje versijoje papildomai įdiegtas rinkodaros sprendimas, sukurtos patogesnės analizės priemonės, sistema spartesnė.
„Veiklos efektyvumą siekiančios didinti bendrovės paprastai pirmiausia įsidiegia apskaitos ir verslo valdymo sprendimą, vėliau pradeda naudoti dokumentų valdymo sistemą ir jau po to susirūpina ryšių su klientais valdymo sprendimu. Šiandien Lietuvoje vidutinio dydžio įmonės kaip tik pasiekė šį etapą, nes jaučiamas ženklus CRM sprendimų poreikio augimas“, - teigia bendrovės „Blue Bridge“ integruotų IT ir verslo sprendimų skyriaus vadovas Vykintas Arlauskas.
Iš panašių rinkoje siūlomų sprendimų „Microsoft CRM“ išsiskiria glaudžia integracija su kitais „Microsoft“ produktais – biuro programų paketu „Office“, pašto programa „Outlook“, bendradarbiavimo priemonėmis „SharePoint“. Tai palengvina informacijos apsikeitimą bendrovės viduje, leidžia vadovams efektyviau atlikti įmonėje sukauptos informacijos analizę.
2006 metais „Microsoft“ planuoja išleisti dvi naujas sprendimų verslui versijas – apskaitos ir verslo valdymo sistemas „Microsoft Dynamics AX“ (buvusi „Axapta“) bei „Microsoft Dynamics NAV“ (anksčiau – „Navision“).