Užsiregistravusių vartotojų skaičius Kinijos socialiniame tinkle „Weibo“ viršijo 200 milijonų.
„Wiebo“ yra sparčiai populiarėjantis Kinijoje uždrausto „Twitter“ analogas. Dar balandį jo auditorija siekė 140 milijonų žmonių, o dabar populiarumu jis prilygo „Twitter“, taip pat turinčiam daugiau nei 200 milijonų vartotojų.
Kinijoje prieigą prie interneto turi apie pusę milijardo žmonių, todėl „Weibo“ turi geras galimybes padidinti savo auditoriją. Šiuo metu tai yra populiariausias socialiai orientuotas servisas Kinijoje ir užima trečiąją vietą lankomiausių šalies tinklalapių sąraše.
„Wiebo“ valdanti kompanija „Sina“ antrame finansiniame ketvirtyje gavo 119 milijonų dolerių pajamų. Tai 20 % daugiau už praėjusių metų rodiklius. Tačiau grynasis pelnas sumažėjo 61 % – nuo 25,2 iki 10 milijonų.