„Terrasoft“ kompanijos santykių su klientais valdymo (CRM) sistemas Lietuvoje diegianti bendrovė „BPM Solutions“ pradėjo diegti naujos kartos CRM sistemą „BPMonline CRM“, realizuotą „BPMonline“ platformos pagrindu. Siūloma sistema yra nuomojama „SaaS“ principu, todėl itin greitai įdiegiama naudojant minimalias pradines investicijas.
„BPMonline“ – tai nauja „Terrasoft“ kompanijos programinė platforma, leidžianti kurti naujas informacines sistemas, lengvai adaptuojamas besikeičiant įmonės veiklos procesams. Trejus metus net 35 programuotojų komandos kurtoje sistemoje panaudota BPM (Business Process Management) koncepcija ir naujausias procesų modeliavimo standartas BPMN (Business Process Modeling Notation). Platformos pagrindu sukurta sistema leidžia, naudojant grafinę sąsają, modeliuoti įmonės veiklos procesus ir iškart sugeneruoti veikiantį programinį kodą. Tai reiškia, kad ši grafinė modeliavimo sąsaja sudaro galimybes vienareikšmiškai interpretuoti veiklos procesus tiek analitikams, tiek programuotojams“, – sako Albertas Repečka, UAB „BPM Solutions“ vadovas.
Platforma „BPMonline“ realizuota naudojant šiuolaikines technologijas (SOA, RIA), standartus ir protokolus (HTML, AJAX, Silverlight). Vienas iš pagrindinių platformos pranašumų yra tas, jog ji suteikia galimybę keisti sistemos veikimą ir kurti naują funkcionalumą be specifinių programavimo žinių. Bet koks darbas sistemoje vyksta pagal sukonfigūruotus procesus. Taip pat ši sistema yra „Open Source“ tipo ir visiškai nepriklausoma nuo gamintojo. Kadangi sistema yra nuomojama pagal „SaaS“ (System as a Service) metodą, ją galima greitai pradėti naudoti su minimaliomis investicijomis.
Pasak produktą kūrusios kompanijos „Terrasoft“ vykdančiosios partnerės Katerinos Kosterevos, rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ yra paskelbusi prognozę, kad jau po trejų metų, 2014-aisiais, apie 40 proc. didžiausių pasaulio kompanijų valdymas bus organizuojamas būtent per BPM technologijas. „Jau dabar pastebime, kad mūsų regiono valstybių verslo lyderiai yra pasirengę perimti naujausius technologinius sprendimus, palengvinančius verslo valdymą“, – sako K. Kostereva. Jai pritaria ir A. Repečka, pasak kurio, panašios tendencijos tikėtinos ir Lietuvoje.
„BPMonline CRM“ yra pirmoji sistema, sukurta platformos „BPMonline“ pagrindu. Sistema veikia naudojant internetinę naršyklę, todėl norint pradėti dirbti – nereikia papildomo darbo vietos parengimo. Unikalus technologinis „BPMonline CRM“ sprendimas sujungia tiek veiklos procesų valdymo (BPM), tiek santykių su klientais valdymo (CRM) galimybes. Sistemą galima nuomotis naudojantis sertifikuoto duomenų centro paslauga (On-Demand) arba diegti savo serveryje (On-Site). Pasirinkus „On-Demand“, naudojamasi sistema, įdiegta Frankfurte (Vokietija) esančiame duomenų centre, užtikrinančiu 24x7 prieigą. Dar vienas sistemos privalumas – nedideli periodiniai nuomos mokėjimai.