Socialinis tinklas „Facebook“, kuris įeina į lankomiausių pasaulio interneto resursų trejetuką, tampa vis mažiau populiaresnis tarp jaunimo – pagrindinės savo auditorijos, teigia „Forbes“.
Jei tikėti pateiktais šaltinio duomenimis, labiausiai jaunosios auditorijos dėmesio „Facebook“ neteko tokiose šalyse, kaip JAV, Kanada ir D. Britanija. Viena iš pagrindinių jaunimo suinteresuotumo sumažėjimu tapo suaugusiųjų žmonių auditorijos didėjimas, taip pat paauglių nenoras į savo ratą įtraukti tėvus bei būti jų nuolat stebimi.
Ekspertai pastebi, kad pastaraisiais metais JAV vidutinis socialinio tinklo vartotojo amžius artėjo prie 40 metų, juo labiau, kad aktyviausiai auga 55–65 metų amžiaus grupės žmonių auditorija. Visa tai aiškiai rodo apie „Facebook“ „senėjimą“.
Priminsime, kad socialinis tinklas „Facebook“ buvo sukurtas Harvardo universiteto studento 2004 m. Šių metų gegužės mėnesio statistika rodo, kad „Facebook“ turėjo apie 700 mln. vartotojų.