Internetinė prekyba gali patirti didžiulius nuostolius dėl paprasčiausių rašybos klaidų, teigia britų verslininkas.
Tam, kad sudomintum žmogų savo prekybos tinklalapiu, turi šešias sekundes. Todėl elementarios klaidos gali būti esminės, rašo BBC naujienų portalas. Internetinės prekybos tinklo „Just Say Please Group“ vadovas Charlesas Duncombe BBC teigė, kad rašybos klaida gali sumažinti produkto pardavimus perpus. Klaidos atbaido tuos lankytojus, kurie abejoja dėl tinklapio saugumo ar sukčiavimo.
„Dažnai inovatyvios bendrovės priklauso nuo senamadiškų įgūdžių“, – sako Ch. Duncombe. Pasak jo, nesugebėdamos pasisamdyti pakankamai raštingų žmonių prekybos internetu įmonės neišnaudoja savo potencialo.
„Aš žinau, kad verslo dejavimai dėl švietimo sistemos yra nieko nauja, tačiau tai tampa vis didesne problema, kai įmonės persikelia į internetą. Taip yra dėl to, kad 99 proc. pardavimų arba bendravimo internete atliekama rašytiniu būdu“, – sako verslininkas.
Ch. Duncombe rinkdamasis darbuotojus atsižvelgia į jų paraiškų taisyklingumą, o pasikvietęs pokalbiui dar duoda rašytinį testą paprastame popieriaus lape. Testas dažnai atskleidžia raštingumo problemas, kurių žmonės išvengia naudodamiesi kompiuterine rašybos tikrinimo programa.
Britų verslo konfederacija (CBI) sako, kad 42 proc. darbdavių yra nepatenkinti dirbti ateinančių abiturientų ir absolventų raštingumu. Pusė šių darbdavių savo darbuotojams organizuoja papildomas kalbos pamokas, tačiau CBI teigia, kad dėl švietimo sistemos trūkumų turėtų pirmiausia susirūpinti valstybė.