Daugiau nei pusė naminius gyvūnus turinčių britų rašo apie juos socialiniuose tinkluose, o kas dešimtas augintinis net turi savo profilį.
Tyrimas atskleidė, kad kas dešimtas Didžiosios Britanijos gyventojas yra sukūręs savo augintinio profilį „Facebook, „Twitter“ ar „YouTube“ svetainėse, praneša Telegraph.co.uk.
Naminius gyvūnus turintys žmonės taip pat aktyviai jungiasi prie specializuotų socialinių tinklų, skirtų būtent augintiniams, tokių kaip „Critter“, „Catster“ ar „Doggie Dating“. O kai kurie žmonės savo gyvūnams net yra sukūrę specialius tinklalapius. Tačiau socialinių tinklų specialistas Stephenas Daviesas teigia, kad tai yra normalu.
„Socialiniai tinklai užima vis svarbesnį vaidmenį mūsų gyvenimuose, taigi natūralu, kad mūsų augintiniai tampa šio fenomeno dalimi. Mes naudojame tokias svetaines, kaip „Facebook“ ir „Twitter“ tam, kad praplėstume realaus gyvenimo ribas. Kadangi augintinius dažnas laiko šeimos dalimi, jie į tai taip pat įtraukiami“, – sakė jis.
Kai kurie gyvūnai jau spėjo išgarsėti socialiniuose tinkluose. Pvz., 2008 metais sukurtą katino Maru profilį „YouTube“ jau aplankė daugiau nei 6 mln. žmonių. Šioje svetainėje įkelta beveik 200 vaizdo įrašų, kuriuose užfiksuoti įvairiausi Maru nuotykiai.
„Facebook“ įkūrėjo Marko Zuckerbergo šuo, vardu Beast (liet. žvėris), šiame socialiniame tinkle turi beveik 150 tūkst. gerbėjų.
Populiariausias šuo „Facebook“ yra Boo – jis turi per 1,3 mln. gerbėjų. O populiariausias gyvūnas „Twitter“ yra katė Sockington, kuri turi beveik 1,5 mln. „sekėjų“. Jos šeimininkas jau parašė beveik 8 tūkst. „Twitter“ žinučių.