Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š. m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1002 nuolatinių Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų.
RAIT išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad šiuo metu Internetu naudojasi beveik du trečdaliai (64–67 proc.) Lietuvos gyventojų. Tų, kurie naudojasi internetu, buvo klausiama, ar pasikeitė, ar nepasikeitė jų pirkimo internetu/interneto parduotuvėse įpročiai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Paaiškėjo, kad daugiau nei du trečdaliai (69 proc.) interneto vartotojų apskritai neperka internetu/interneto parduotuvėse. 29 proc. interneto vartotojų teigė, kad jie perka internetu/interneto parduotuvėse. 42 proc. iš jų šiuo metu teigia internetu perkantys daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. 24 proc. perka tiek pat, 17 proc. šiais metais internetu perka mažiau, 17 proc. teigia, tik šiais metais pradėjo pirkti internetu, todėl negali palyginti.
„Mūsų atlikta apklausa parodė gan spartų pirkimo internetu/internetinėse parduotuvėse augimą. Pernai 17 proc. Lietuvos interneto vartotojų teigė apsipirkinėjantys internetu, o šiais metais internete apsiperka 29 proc. mūsų šalies interneto vartotojų. Interneto vartotojų apsipirkimo įpročių kitimą rodo ir internetinių parduotuvių apyvartų augimas. Būtų įdomu patyrinėti, kokios priežastys lemia šį augimą. Gali būti keletas veiksnių: pirkti internetu pigiau, patogiau, greičiau, taip pat sparčiai vystosi interneto parduotuvių rinka – vartotojai turi daugiau galimybių pirkti internetu“, – duomenis komentuoja RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.
Tyrimas parodė, kad dažniausiai internetu perka 25–34 metų amžiaus gyventojai, žmonės su aukštesnėmis pajamomis (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui), aukštuoju išsimokslinimu bei didmiesčių gyventojai.