Kompanija „Google“ pristato naują socialinį projektą „Google+“, kuris taps tiesioginiu konkurentu socialiniam tinklui „Facebook“.
Kol kas „Google+“ veikia bandomojo laikotarpio režimu ir jį gali išbandyti tik pakvietimus turintys žmonės, tačiau artimiausiu metu žadama projektą pristatyti visiems.
Kai kurios šio projekto dalys primena „Facebook“. Pavyzdžiui, projekto šerdis – naujienų srautas „Stream“ iš esmės niekuo nesiskiria nuo „Facebook“ analogo.
Daugiausia dėmesio „Google“ skiria draugų „rūšiavimui“, t.y. skirstymui į grupes.
Vartotojai raginami susikurti savo draugų ar pažįstamų „ratus“ (angl. circles), su kuriais jie norės dalintis specifine informacija. Pvz., „surūšiavus“ savo draugus, informacija bus galima dalintis tik su bendraklasiais, bendradarbiais, artimaisiais ir t.t.
„Naudodamiesi draugų „ratais“ galite lengvai į vieną iš jų sudėti visus šeštadienio vakarą sutiktus draugus, į kitą – savo tėvus, o vadovą – į jam vienam skirtą „ratą“, taigi viskas bus kaip realiame gyvenime“, – rašo „Google“.
Specialiame sklaidos kanale „Sparks“ vartotojai gali rasti jiems įdomios informacijos. Ši „Google“ funkcija automatiškai ieško vaizdo įrašų, straipsnių ir kitos informacijos, kurie vartotojams gali patikti. „Taigi baigę darbus visada turėsite ką pažiūrėti, paskaityti ir pasidalinti su kitais“, – naująją funkciją pristato kompanija.
Vartotojai taip pat galės vieni su kitais bendrauti virtualiose vaizdo konferencijose, kurios pavadintos „Hangout“. Vienam vartotojui pakvietus kelis draugus į šią konferenciją, pokalbio metu prie jos galės prisijungti ir kiti draugai. Jie galės ne tik bendrauti vieni su kitais vaizdu, bet ir bendrai žiūrėti vaizdo įrašus bei juos komentuoti. „Kol teleportacija nėra plačiai teikiama paslauga, tai geriausia, ką galime šiuo metu pasiūlyti“, – šmaikštauja „Google“.
Taip pat vartotojai galės vienu metu bendrauti su keliais draugais naudodami tiesioginio susirašinėjimo funkciją.
Žinoma, „Google+“ leis kelti žinutes, nuotraukas ar vaizdo įrašus naudojant telefoną.
Tai ne pirmas kartas, kai „Google“ bando įžengti į socialinių tinklų rinką. Anksčiau su trenksmu pristatytas projektas „Google Buzz“, sulaukęs nemažai kritikos, buvo akimirksniu uždarytas.