IT įmonė UAB „Baifoteka“, siekdama gerinti verslo santykius tarp Lietuvos ir Vokietijos, pradėjo siūlyti Lietuvos rinkai visiškai naują paslaugą – el. parduotuvių integraciją į „Facebook“ socialinį tinklapį.
Apie tai plačiau pasakoja projekto vadovas Matas Brilius:
„Šiandien „Facebook“ tapo neatsiejama daugelio žmonių dalimi. Šiame tinklalapyje dalyvauja aktyviausi visuomenės veikėjai, verslo atstovai bei bendruomenės – visi, kurie nori būti pastebėti ir matomi. Atsižvelgdami į tai, kartu su inovatyvia vokiečių kompanija pradedame siūlyti paslaugą, kuri turėtų padėti atsigauti Lietuvos verslui bei praplėsti klientų ratą – elektroninių parduotuvių integraciją į populiariausią pasaulyje socialinį tinklalapį „Facebook“. Tai reiškia automatizuotą originalios parduotuvės internete perkėlimą į „Facebook“, kur bus matomas visas siūlomų prekių katalogas su galimybe apsipirkti“.
Pasak projekto vykdytojų, ši nauja paslauga turėtų sudominti tiek stambias, tiek smulkias el. parduotuves.
„Nereikalinga jokia papildoma priežiūra ar papildomas laikas – viskas yra automatizuota, – sakė M. Brilius. – Lankytojai galės ne tik apsipirkti tiesiai per socialinį tinklalapį, bet ir turės galimybę „dalintis“ el. parduotuvės prekėmis bei pasiūlymais su draugais, tarpusavyje aptarti siūlomas prekes, jas komentuoti ir atlikti daug kitų veiksmų. Tokiu būdu bus pilnai išnaudojamos socialinės reklamos per „Facebook“ galimybės.