Korporacija „Microsoft“ paskelbė savo neseniai atlikto tyrimo duomenis, kuriame buvo analizuojami komunikacijos įrankių rinka.
Tyrimas buvo pavestas atlikti kompanijai „MarketTools“, kuri siekė sužinoti, kaip šiuolaikiniame biure komunikacijai tarp žmonių naudojamas el. paštas, socialinių tinklų įrankiai ir panašūs instrumentai. Buvo apklausta 1268 žmonės, tarp jų – specialistai, taip pat studentai (18 metų ir vyresni).
Tyrimo rezultatai parodė, kad 96 % apklaustųjų (arba 92 % 18–24 metų amžiaus respondentų) pareiškė, kad per ateinančius penkerius metus darbo vietoje ketina naudotis el. paštu tiek pat arba net daugiau, nei šiuo metu. 53 % prisipažino, jog el. paštą laiko efektyviausia komunikacijos su kolegomis priemone; tuo tarpu komunikacijai naudoti asmeninius susitikimus arba žinučių apsikeitimo programas („Skype“, „Live Messenger“ ir panašias programas) labiau linkę atitinkamai 49 % ir 42 % respondentų.
„Microsoft“ teigia, kad nežiūrint į vis labiau populiarėjančius socialinius tinklus, interneto konferencijas ir žinučių apsikeitimo programas, el. paštas vis dar išliks. „Lygiai taip pat kaip el. paštas nepakeitė telefoninių pokalbių, o televizija to paties nepadarė su radiju, taip ir naujos komunikacijos priemonės negalės pribaigti el. pašto. Tyrimas parodo, kad artimiausiu metu elektroninės korespondencijos kiekis kaip tik turi augti“, – pareiškė Takeshi Numoto, kompanijos „Microsoft“ vice prezidentas.