Nors įprasta manyti, kad kompiuteriniai žaidimai – tai paauglių užsiėmimas, statistiniai duomenys rodo, kad šis užsiėmimas nesvetimas ir vyresnio amžiaus žmonėms. Iš tiesų vidutinis kompiuterinių žaidimų žaidėjo amžius yra dvigubai didesnis negu įprasta manyti.
Pramogoms skirtos programinės įrangos asociacijos (ESA), jungiančios didžiąsias kompiuterinių žaidimų bendroves, duomenimis, vidutinis kompiuteriu žaidžiančio žmogaus amžius yra 37 metai. Suaugusieji sudaro 82 proc. visų kompiuterinių žaidimų žaidėjų.
ESA tyrimas atskleidė ir tai, kad kompiuterinius žaidimus aktyviai žaidžia ne tik vyrai, bet ir moterys, kurios sudaro 42 proc. visų žaidėjų. Tiesa, tarp suaugusiųjų žaidėjų moterų yra mažiau, suaugusiųjų grupėje jos sudaro maždaug trečdalį visų žaidėjų.
Be to, kompiuteriniai žaidimai yra palyginti socialus laisvalaikio leidimo būdas. Apklausoje net 65 proc. respondentų nurodė žaidimus žaidžiantys kartu su kitais asmenimis. O šeimose 45 proc. tėvų nurodė bent kartą per savaitę žaidžiantys žaidimus kartu su savo vaikais.
JAV žaidimų kompiuteriams ir kitiems įrenginiams bei patiems žaidimams per praėjusius metus buvo išleista per 25 mlrd. JAV dolerius. Vis didėjančią rinkos dalį užima socialinių tinklų žaidimai, iš kurių pajamos per praėjusius metus sudarė beveik 6 mlrd. JAV dolerius arba 24 proc. visos žaidimų rinkos JAV.
Didelę dalį žaidimų rinkos sudaro nešiojamieji žaidimams skirti įrenginiai – išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ar mobilūs žaidimų kompiuteriai. Tokio tipo įrenginiai užima 55 proc. visos žaidimų rinkos.