Egzistuoja paprasta sėkmės taisyklė internete: „Padaryk savo svetainę naudingą žmonėms ir pranešk jiems apie tai.“
Sukurti interneto svetainę yra tik pirmas žingsnis, o antras, ir nemažiau svarbus, būtų pritraukti į Jūsų svetainę lankytojus ir juos paversti klientais. Tačiau kaip tai teisingai padaryti?
Statistika sako, kad apie 80% lankytojų vienaip ar kitaip svetaines randa per paieškos sistemas, tokias kaip „Google“, „Yahoo“, MSN ir kitas. Bet, kad jus rastų, ar užtenka vien tik jose užsiregistruoti? Pateiksiu paprastą, bet akivaizdų pavyzdį: Užeikite į „Google.com“ svetainę ir paieškos lauke surinkite kelias populiaresnias frazes: „nekilnojamas turtas“, „kelionės“. Jums bus išmesti tūkstančiai rezultatų, o svetainės labiausiai atitinkančios jūsų paieškomą frazę bus reitinguojamos nuo viršaus į apačią (kiekviename puslapyje po 10).
Kiek iš tų rezultatų jūs peržiurėsite? Pirmus 100, tai būtų 10 pirmų puslapių? Tikriausiai ne. Labiau tikėtina pirmus 30 arba 3 puslapius, o daugelis turbūt neperžiūrės nei pirmų 5 rezultatų.
Tai dar kartą patvirtina, kad jeigu jūsų svetainė gyvuoja internete, tai dar negarantuoja, kad ji bus rasta. Optimizavimas paieškos sistemoms yra galingas marketingo įrankis internete, kuris leidžia greitai ir efektyviai išplatinti šią žinią, nes tūkstančiai žmonių gali rasti jūsų svetainę tarp tūkstančio kitų svetainių, dėl vienintelio pranašumo, nes jūsų svetainė stovės aukščiau tarp paieškos rezultatų.
„Paruošti ir įgyvendinti teisingą internetinio marketingo strategiją reikia žinių, laiko ir pastangų. Tačiau norint įgyti pranašumą prieš savo konkurentus, tai yra efektyviausias būdas įgyvendinti Jūsų planus. Aštrėjant konkurencijai, mes neįsivaizduojame ateities virtualioje erdvėje, be tinkamai paruoštos ir išanalizuotos internetinio marketingo strategijos, be optimizavimo paieškos sistemoms ir eilės kitų sprendimų, kurie privalės tapti Jūsų sėkmingo internetinio verslo dalimi,“- sako Adrijus Rudaitis, www.SearchEngineOptimization.lt svetainės savininkas.