Kompanija „Twitter“ šią savaitę pristato „Follow“ mygtuką interneto svetainėms. Mygtukas bus rodomas tinklapiuose šalia įvardintų „Twitter“ vartotojų bei leis pradėti sekti jų pranešimus vienu paspaudimu. Iki šiol siūlytas „Twitter“ mygtukas leido sekti tik paties tinklapio paskyrą.
„Twitter“ naujasis mygtukas „Follow“ šiuo metu jau veikia su daugiau nei 50 tinklapių tokių kaip „Huffington Post“, MTV, „Wall Street Journal“ ar „The Telegrapgh“. Pastarajame tinklapyje „Follow“ mygtukas buvo pridėtas prie žurnalistų puslapių, blogų ir tam portalo pasaulio, sporto ar technologijų naujienų skilčių. IMDb.com tinklapyje „Follow“ mygtukas pasirodė šalia aktorių puslapių.
„Follow“ mygtukas kūrėjų įsitikinimų pritrauks daugiau vartotojų į į „Twitter“ socialinį tinklą bei jį pagyvins. Šiemet atliktas „RJ Metrics“ tyrimas teigia, jog tik 17 proc. „Twitter“ vartotojų paskelbė žinia per pastarąjį mėnesį.
Be to, naujovė taipogi turėtų atnešti naudą ją įdiegusiems tinklapiams. „Leidėjams ir prekybininkams pridėti „Follow“ mygtuką savo tinklapiuose ir susieti juos su „Twitter“ auditorija yra labai svarbu, – aiškinama „Twitter“ spaudos pranešime. – Žmonės, kurie seka paskyras yra daug labiau linkę atrašyti atgal ir bendrauti „Twtter“ žinutėmis, todėl jie dažniau grįžta į jūsų tinklapį.“
„Follow“ mygtukas yra tik viena iš keleto naujovių. Pareitą mėnesį „Twitter“ pristatė galimybę atsakyti, mėgti bei persiųsti tinklo žinutes įskiepytas į ne „Twitter“ tinklą. Be to, naujovė turėtų konkuruoti su itin populiaru „Facebook Like“ bei neseniai pristatytu „Google“ kompanijos „1+“ mygtuku.