Bendrovė „Google“ peržiūri savo reklamos demonstravimo planus tinklalapyje „YouTube“. Reklamos užsakovams dabar prieinama galimybė rodyti žiūrovams reklamą. Ši programa pavadinta „First Watch“. Reklamos užsakovai gali išpirkti teisę į reklamos rodymą prieš pagrindinį klipą. Tačiau tokia reklama vienam vartotojui bus rodoma tik kartą per dieną, kai jis pirmą kartą peržiūrės klipą.
Pažymima, kad reklama bus rodoma tik prieš tuos klipus, kurios įkelia „YouTube“ partneriai. Ji nebus demonstruojama prieš paprastų vartotojų klipų peržiūrą. Šiuo metu „First Watch“ yra testuojama kartu su keliais stambiais reklamos užsakovais. Testavime taip pat dalyvauja apie 15 milijonų vartotojų iš JAV. Teigiama, kad toks reklamos būdas yra gana efektyvus, o perėjimų į reklamos užsakovo svetainę koeficientas taip pat neprastas – 1 % nuo reklamos demonstravimo kartų.