Liaudies išmintis „Kas per daug, tas nesveika“ teisinga absoliučioje daugumoje atvejų, ir tai dar kartą patvirtino organizacija American Association of Suicidology (Amerikos Suicidologijos Asociacija). Neseniai buvo paskelbta jos Jungtinėse Valstijose 2007–2009 metų laikotarpiu vykdytas sociologinis tyrimas, kuriame dalyvavo apie 30 tūkst. žmonių (vidurinių mokyklų mokiniai, kurių amžius – 14–18 metų) iš penkiasdešimties valstijų. Iš daugybės rezultatų galima išskirti kelias bene aktualiausias skaitmeniniam amžiui išvadas.
Pirmiausia, paaugliai, kurie prie kompiuterių ir kompiuterinių žaidimų (taip pat ir naršydami internete) praleidžia penkias ir daugiau valandų per dieną, pusantro karto dažniau pranešdavo apie norą ar net bandymus nusižudyti, nei tie mokiniai, kurie visai nesidomėjo kompiuteriniais žaidimais ar įvairiomis interneto paslaugomis.
Antra, tie paaugliai, kurie kompiuteriams žaidimams bei Interneto pramogoms „paaukoja“ ne daugiau nei keletą valandų per dieną, depresija suserga bei apie savižudybę susimąsto rečiau, nei tie besimokantys, kurie visai nesidomi šiomis pramogomis.
Galbūt kai kas norės išvesti tam tikras paraleles ir taisykles šių įdomių išvadų pagrindu. Tačiau galima teigti, kad kompiuteriniai žaidimai bei internetas tampa psichologinės iškrovos metodu. Juk ne veltui Jungtinėse Valstijose kompiuteriniai žaidimai naudojami kaip medicininė procedūra, atliekant žmonių su smarkiais nudegimais potrauminę reabilitaciją.