Ne kartą teko girdėti analitikų nuomonę, jog planšetiniai kompiuteriai (Tablet PC) vis dar nepretenduoja į stalinių kompiuterinių sistemų „žudikus“. Iki šiol buvo manoma, kad planšetiniai kompiuteriai perkami kaip priedas prie esamų stalinių ar nešiojamų kompiuterių, o naudojami jie pagrinde dėl ilgo autonominio veikimo laiko.
Kolkas planšetai negali pretenduoti į pagrindinį šeimos kompiuterio vaidmenį, kadangi jo kaina sąlyginai yra dar pakankamai aukšta. Tokia tendencija iš pradžių buvo matoma ir netbook klasės nešiojamų kompiuterių rinkoje: besivystančių šalių gyventojai netbook‘us pirkdavo kaip pirmą ir vienintelį kompiuterį. Taigi juos nuvilti nebuvo galimybės, kadangi jie neturėjo su kuo palyginti.
Kompanijai „AdMob“ atlikus 1430 asmenų sociologinę apklausą paaiškėjo, kad 77 % planšetinių kompiuterių vartotojų rečiau ėmė naudoti savo kitus kompiuterius (tiek stalinius, tiek nešiojamus). Dar daugiau, 28 % teigė, kad planšetinį naudoja kaip pagrindinį kompiuterį. Tiesa, tai labiau teisinga namų vartotojų atžvilgiu, kadangi planšetinius kompiuterius darbe naudoja tik 7 %. Kaip teigia analitikai, planšetų rinka verslo segmente turi tikrai didelį augimo potencialą, ir svarbiausia čia – nepražiopsoti tinkamo momento.