2002 metais pradėjęs veikti socialinis tinklas „Friendster“ neišlaikė „Facebook“ konkurencijos ir paskelbė, kad gegužės 31 dieną bus pašalinti visi vartotojų duomenis, išskyrus draugų sąrašą ir pagrindinę profilio informaciją. Pati paslauga virs socialinių žaidimų platforma.
Pastaraisiais metais didelę „Friendster“ auditorijos dalis perėjo į „MySpace“, o vėliau į „Facebook“, o „Friendster“ vadovai sutelkė dėmesį į Pietryčių Azijos rinką.
2009 metais 90 % socialinio tinklo duomenų srauto teko Filipinams, Indonezijai, Singapūrui, Pietų Korėjai, Indijai ir t. t. 2009-aisiais „Friendster“ įsigijo Malaizijos kompanija „MOL Global“.
Vartotojų paskyros nebus pašalintos, tačiau visi jų pranešimai, komentarai ir nuotraukos dings. Šiuos duomenis galima išsaugoti kompiuterio kietajame diske arba eksportuoti į kitus tinklalapius.
„Friendster“ konkurento, „MySpace“, reikalai taip pat prasti. Šių metų pradžioje šio socialinis tinklo administracija atleido 47 % darbuotojų. 2010-ųjų vasarą „MySpace“ nuostoliai pasiekė 100 milijonų dolerių, o socialinio tinklo auditorija vis mažėja.