Korporacija „Google“ jai priklausančioje svetainėje „YouTube“ sukurs 20 teminių kanalų su originaliu turiniu, praneša „The Wall Street Journal“.
Be pagrindinių kanalų, kurie bus kas savaitę papildomi keliomis profesionalių vaizdo siužetų valandomis, „YouTube“ paleis ir eilę pagalbinių kanalų, į kuriuos rinks anksčiau vartotojų įkrautą turinį. Kanalai bus skirstomi pagal temas. Kiekvienas jų bus skirtas vienai iš populiarių temų: sportas, muzika, menas ir t. t.
„The Wall Street Journal“ teigimu, į šį projektą bus investuota ne mažiau 100 milijonų dolerių. Manoma, kad „YouTube“ planuoja konkuruoti su televizijomis.
Kol kas „YouTube“ atstovai šios informacijos nepatvirtino pareiškę, kad „2010 metais paslaugos mastai žymiai išsiplėtė ir į ateitį žiūrima su didelėmis viltimis“.